Uw klantportaal MijnWoontij

U heeft ongetwijfeld gehoord van de digitale mogelijkheden die huurders en woningzoekenden hebben in het klantportaal

Allemaal via deze website.  Voor de woningzoekenden zijn er veel verbeteringen doorgevoerd. Onder andere dat je kunt zien op welke positie je staat als je reageert op een vrije huurwoning. 

Ook voor huurders zijn er diverse mogelijkheden via onze site. Zo kunt u zien hoe de huurprijs van uw woning is opgebouwd. Maar ook een aanvraag voor een nieuwe keuken of sanitair (vraaggestuurd onderhoud) kunt u doen via de site.

Klik hier om een korte animatie te bekijken waarin u ziet wat u allemaal zelf kunt regelen via onze website.

En als ik een reparatie wil melden?

Ook dat kan! Op een tijdstip dat u dat wilt. U kunt zelfs direct een afspraak inplannen met de buurtconciërge op een tijdstip dat u dat uitkomt. Er wordt door huurders al regelmatig gebruik van gemaakt.

Huurverhoging

Een paar weken geleden bent u geïnformeerd over de huurverhoging. Als u Woontij géén toestemming heeft gegeven voor de automatische betaling, moet u zelf het bedrag aanpassen. Ook daar is klantportaal handig voor, u kunt zelf even controleren of het juiste bedrag is betaald. En een eventuele achterstand betaalt u heel gemakkelijk via Ideal.

Klantportaal

Via het klantportaal “Mijn Woontij” kunt u uw zaken inzien, wijzigen en actie in gang zetten. Bijvoorbeeld:

  • Wat is de ingangsdatum van mijn huurcontract
  • Uit welke punten is mijn huurprijs opgebouwd
  • Wat is de WOZ waarde van mijn huurwoning
  • Wat is het energielabel van mijn huurwoning

 

Met u meekijken

In januari hebben wij u de inloggegevens gestuurd. Wij kunnen ons voorstellen dat u deze niet direct heeft gebruikt om in te loggen of misschien lukte het niet meteen. Bent u de inloggegevens kwijt, vindt u het lastig om in te loggen, heeft u uitleg nodig, of lukt het niet goed? Belt u ons dan even op telefoonnummer 088 – 966 68 45. Wij kunnen dan met u meekijken en u laten zien hoe het werkt.

Naar boven