Dagelijks onderhoud

Reparatieverzoek snel en eenvoudig melden

Wil je een reparatie melden en direct plannen? Dat kan snel en gemakkelijk via onze website. Klik op de button 'reparatieverzoek' linksonder aan deze pagina. Beantwoord een paar vragen over je reparatie en je ziet meteen wie de reparatie uitvoert en wanneer. Vaak is dit een buurtbeheerder maar soms schakelen we een extern bedrijf in.

Wie doet wat?

Voordat je een reparatie aanvraagt, kun je in het boekje 'Onderhoud van A tot Z' opzoeken wie verantwoordelijk is voor de reparatie. Dit boekje hoort bij de Algemene Voorwaarden van je huurovereenkomst.

  • Zoek het onderwerp eenvoudig op in de trefwoordenlijst.
  • Je ziet in één oogopslag of Woontij, jijzelf, of het serviceabonnement de reparatie regelt.

Achter elk onderwerp staan drie kolommen:

W: Woontij voert de reparatie uit.

H: Jij bent als huurder verantwoordelijk.

S: Bij een serviceabonnement regelt Woontij de reparatie en betaalt ook de materiaalkosten. Het serviceabonnement kost € 6,00 per maand.

Bekijk ook
Wat valt er precies onder huurdersonderhoud Handig, zo'n serviceabonnement
Reparatieverzoek indienen