Dagelijks onderhoud

Zelf uw reparatieverzoek aanvragen en inplannen?

Dat kan hier! Snel en eenvoudig! Wat het extra gemakkelijk voor u maakt, is dat u ook zelf de dag en tijd kunt aangeven dat de vakman bij u komt om de reparatie uit te voeren. Zo weet u precies waar u aan toe bent en zit u niet voor niets te wachten. Het is een gebruiksvriendelijk programma. Als u een paar vragen beantwoordt over uw reparatieverzoek, krijgt u meteen te zien of en wanneer er iemand komt om de reparatie uit te voeren. Meestal is dat één van onze buurtconciërges, maar het kan ook zijn dat we het werk uitbesteden aan een bedrijf. Als u een reparatie van ons wilt aanvragen, kijkt u eerst in de alfabetische lijst in ons boekje Onderhoud van A tot Z wie er verantwoordelijk is voor deze reparatie. Dit boekje is onderdeel van de Algemene Voorwaarden die horen bij uw huurovereenkomst.

In het boekje is inzichtelijk gemaakt of het onderhoudsdeel door ons wordt uitgevoerd, of dat u het zelf moet doen. En wie er financieel verantwoordelijk is. U kunt het desbetreffende onderwerp in de trefwoordenlijst opzoeken. Zo ziet u in één oogopslag door wie de reparatie moet worden uitgevoerd.  

Achter het onderwerp staan drie kolommen:

  •       In de 1e kolom staat de W van Woontij
  •       In de 2e kolom staat de H van Huurder
  •       In de 3e kolom staat de S van Serviceabonnement. In dit geval voeren wij de reparatie op onze kosten voor u uit (inclusief materiaal). Het serviceabonnement kost € 5,50 per maand.

 

 

Naar boven