Reparatieverzoek

Reparaties melden via de website

U kunt een reparatieverzoek het beste doorgeven via onze website. Dat kan 7x24 op een door u gekozen tijdstip. U kunt ook direct online een afspraak maken.

Geeft u liever de reparatie telefonisch door? Dat kan elke ochtend tussen 08.30 en 10.30 uur. U krijgt dan een medewerker aan de lijn die direct uw reparatieverzoek verwerkt en desgewenst een afspraak met u maakt. Na 10.30 uur of buiten kantoortijden kunt u alleen spoedreparaties doorgeven via telefoonnummer 088 966 6845. Is er geen sprake van spoed dan verzoeken wij u de eerst volgende werkdag terug te bellen of uw verzoek te mailen naar reparatieverzoekenwoontijnl

Schakel niet zelf een bedrijf in!

Als u een reparatieverzoek heeft, geef deze dan altijd door aan ons. Geef geen opdracht aan een ander bedrijf zonder dit te overleggen met Woontij. Doet u dat wel, dan brengt het bedrijf dat u inschakelt de reparatie bij u in rekening.

Uitzondering: CV-installaties

Heeft u geen warm water in uw hele woning, of doet uw verwarming het niet? Dan kunt u zelf contact opnemen met de CV-installateur. Voor Den Helder en Julianadorp is dat Energieservice Noordwest: 0223 635 545. Voor Texel belt u met CVI: 0222 313 703.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden