Welkom Over Woontij Nieuws & publicaties Laatste nieuws Woontij gaat op de koffie bij haar huurders

Woontij gaat op de koffie bij haar huurders

Leestijd: 3 min

Een leuk gesprek bij u thuis, om van u te horen wat uw huis een fijn thuis maakt. Wat betekent thuis voor u?

Persoonlijk contact is en blijft voor Woontij en haar huurders belangrijk en waardevol. Het is goed om met elkaar in contact te blijven. Vaak is er telefonisch contact. Je hoort een stem, ziet een naam, maar wie heb je nu eigenlijk aan de telefoon? Door persoonlijk contact worden we wijzer. De bewoners hebben kennis van de woning en de buurt. Zij zijn een bron van informatie én de beste adviseurs.

Mogen wij bij u op de koffie komen?

Met die reden gaan de medewerkers van Woontij op pad. Met een gevulde koektrommel gaan zij op de koffie (of thee) bij de huurders die zich voor zo’n gesprek aanmelden. Gewoon; gezellig op de koffie. Een leuk gesprek bij u thuis. Om van u te horen wat uw huis een fijn thuis maakt en wat u belangrijk vindt. Hoe zijn de sociale contacten in de buurt. Met de gesprekken leren wij  wat er speelt en weten de huurders ons beter te vinden. De gesprekken worden overigens niet gefilmd of opgenomen.

Alle medewerkers doen mee

‘Op de koffie gaan’ bij de huurders is niet alleen bedoeld voor de medewerkers met veel klantcontact. Het project is juist ook bedoeld voor de medewerkers die meer ‘achter de schermen’ werken. Door alle medewerkers hierbij te betrekken hoopt Woontij twee doelen te bereiken. Meer begrip en kennis van de klant en beter wederzijds contact. Woontij staat tenslotte in dienst van de klant.

Deze actie maakt onderdeel uit van een plan van Woontij om de communicatie met en de participatie van de bewoners te verbeteren en te vergroten.

Meld u zich aan? Leuk! Dan kunnen we van start

En natuurlijk hoopt Woontij op een groot aantal aanmeldingen. Huurders kunnen zich aanmelden via het aanmeldformulier op www.woontij.nl/kofiie of kunnen telefonisch contact opnemen via 088-966 68 45. Na aanmelding neemt een medewerker contact op voor een afspraak.
Hoe ziet het gesprek eruit? 

  • Twee medewerkers van Woontij komen graag bij u langs met een gevulde koektrommel

  • U hoeft niets voor te bereiden

  • Alle verhalen zijn goed, niets is fout

  • Het gesprek duurt maximaal 1 uur

De reacties op onze koffie met koek zijn overweldigend. Daarom is het helaas niet meer mogelijk om u hiervoor aan te melden. We gaan in januari beginnen met het bezoeken van de huurders die zich hebben opgegeven. Daarna wordt onderzocht of we hiermee door gaan. We danken u allen voor de belangstelling.

Spreekuren

Elke laatste dinsdag van de maand is er inloopspreekuur van 13 tot 16.00 uur in het kantoor aan de Hertogstraat in Den Helder.
Elke dinsdagmorgen is er inloopspreekuur van 09.00 tot 12.00 uur in het kantoor aan de Thijsselaan in Den Burg.