Reparaties heel eenvoudig online doorgeven

Publicatiedatum: 02-11-2018

Vanmorgen is het laatste gedeelte van de nieuwe website opgeleverd. Reparatieverzoeken kunnen heel gebruiksvriendelijk 24 uur per dag ingediend en ingepland worden.

Via onze website is het al sinds 2016 mogelijk reparaties te melden en inplannen. Veel huurders hebben hier ook gebruik van gemaakt. We kregen echter ook te horen dat het systeem niet altijd duidelijk en gebruiksvriendelijk was. Met die opmerkingen van onze huurders hebben we daarom de mogelijkheden om reparatieverzoeken te melden én direct in te plannen via onze website aanzienlijk verbeterd. 

Het is nu nóg gemakkelijker om dit thuis te doen, op een door de huurder zelf gekozen tijdstip. Het systeem werkt nu met pictogrammen en is daardoor veel duidelijker geworden. Er wordt ook ook meteen gecontroleerd of de huurder een serviceabonnement heeft en of de kosten van de reparatie voor de huurder of voor Woontij zijn.

Wijziging telefonisch doorgeven van reparatieverzoeken

Sinds donderdag 1 november kunnnen reparaties uitsluitend tussen 08.30 en 10.30 uur worden gemeld. U krijgt dan een van onze technische medewerkers aan de telefoon. 

Ná half 11 nemen wij alléén spoedzaken in behandeling die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten. Bijvoorbeeld gaslekken, ernstige waterlekkage, ernstige verstopping van afvoeren en andere calamiteiten waarbij schade is of kan ontstaan.

Is het geen spoed? Dan zult u moeten wachten tot de volgende ochtend óf u kunt kiezen voor de digitale mogelijkheid.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden