
Post van Woontij
Post in een nieuw jasje
Het kan zijn dat je brieven voortaan anders ontvangt dan je van ons gewend bent. Voor het verzenden van brieven maken we sinds kort gebruik van het bedrijf Postex. Dit is een dienstverlener die zorgt voor het verzenden van brieven naar onze huurders. We proberen dit zo veel mogelijk per e-mail te doen. Dit doen we om mileubewuster te werken, de dienstverlening te verbeteren en tegelijkertijd kosten te besparen.
Heb je post van ons ontvangen en wil je dit digitaal lezen? Voor dan hieronder de code in.
Geef je voorkeur aan ons door
Je bepaalt zelf of je post op papier of digitaal ontvangt. Je voorkeuren geef je eenvoudig digitaal aan ons door. Vul hiervoor rechts op deze pagina je persoonlijke code in. Hiermee kun je onderstaande wijzigingen doorgeven:
- Ontvangstvoorkeur wijzigen (post naar digitaal of andersom). Let op! Je ontvangt hiervoor een verificatiemail. Vergeet deze niet te bevestigen.
- E-mailadres invoeren of wijzigen.
- Post digitaal bekijken, opslaan en/of direct betalen via IDEAL.
Snel en veilig betalen met iDEAL
Een ontvangen huurnota of factuur van Woontij kun je veilig met IDEAL betalen. Gebruik hiervoor de link in de mail die je van ons ontvangt. Hiermee kun je gemakkelijk betalen met de internetbankieromgeving (of app) van je eigen bank.
Betrouwbaar
Het ontvangen en online bekijken van berichten via Postex is betrouwbaar en veilig. Alle gegevens worden digitaal versleuteld om ervoor te zorgen dat alleen jij de informatie kunt inzien. Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen. Twijfel je aan de echtheid van de poststukken of e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice.